Honda Civic Type R FN2

 

Opis samochodu:

Honda Civic Type-R  grupa N, pojemność silnika: 2000 cm3, elektronika Hondata FlashPro, moc: 235 KM i 237 Nm Wyposażenie: klatka bezpieczeństwa CrMo Ireco Motorsport, fotele Momo Lesmo One, pasy Schroth, system gaśniczy LifeLine 2000, siatka na kaski Sparco, otuliny klatki Sparco, flokowana deska rozdzielcza, płyta pod silnikiem i zbiornikiem paliwa, szyby oklejone folią antyodpryskową. Skrzynia kłowa : 5 biegów z przełozeniem 6,33 i szperą Gripper. Zawieszenie Proflex Evo 4, hamulce: klocki Ferodo CL RC8, DS 3000, DS 2500, korektor hamulca AP Racing, hamulec ręczny hydrauliczny.

 

 

 

Peugeot 206 XS

samochód

 

Opis samochodu:

Peugeot 206 XS wersja pucharowa, klasa A-6 ( A-1600) , silnik o pojemności 1.6 16V z wielopunktowym wtryskiem paliwa Bosch, moc około 130KM, skrzynia biegów Peugeot Sport 6 speed  o skróconym przełożeniu głównym 12/68 ze szperą,  zawieszenie Peugeot Sport asfaltowe, szutrowe  regulowane, hamulce Peugeot Sport 283 mm z korektorem siły hamowania, hamulec ręczny hydrauliczny, klatka IRECO, kompletne wyposażenie FIA, elektroniczny system gaśniczy LifeLine Zero 2000

 

 

 

© -2017 tint.pl. All right reserved. Powered by doit.system / XHTML Valid
Doit system
Regreen Studio
Build in 2014 in top polish rally garage „Kujawski Motorport” with use of top parts and components with best practices. Interior is a state of art. Never failed, always runs without any problems straight to finish. All required documents for FIA events, all homologations valid until 2018. Winner of group in Regional Rally Cup 2015! Full service after each event, including gearbox check and Proflex (best polish suspension service High-Tec Wojciech Pischinger) Participated in: Regional Rally Cup, ERC (Barum Rally), TER, Rally Championships of Poland, Germany, Austria, Czech Rep, Slovakia, Ukraine, Romania.