Rajdowy Puchar Polski 1. Rajd Mazowiecki 19-21 marca Udany debiut w I rundzie RPP Załoga Tint Rally Krzysztof Schenk / Maciej Handwerker ukończyła rajd na 6. miejscu w klasie A6 oraz na 34. miejscu w klasyfikacji generalnej, zdobywając cenne 5 punktów do klasyfikacji RPP oraz 3 punkty do licencji R. Dobre przygotowanie samochodu oraz rady doświadczonego pilota Macieja Handwerkera miały duży wpływ na ostatecznie osiągnięty wynik.
film z rajdu ◦ onboard 1 ◦ onboard 2
2. Rajd Świdnicki 23-25 kwietnia Uszkodzone tylne zawieszenie Peugeota 206 wyeliminowało załogę Schenk – Sokołowski z dalszych zmagań na bardzo wymagającej trasie 4. Rajdu Świdnickiego. Pod koniec 5. Odcinka Specjalnego Rościszów – Walim na słynnych „patelniach” uderzyliśmy tylnym kołem w krawężnik - niestety uszkodzenia okazały się na tyle poważne, że musieliśmy wycofać się z dalszej rywalizacji. Pragnę podziękować mojemu pilotowi, który bez zarzutu wypełniał swoją rolę jednocześnie zapewniając wspaniałą atmosferę w rajdówce! film z rajdu ◦ onboard 1 ◦ onboard 2
3. Rajd Karkonoski 27-29 sierpnia Jelenia Góra przywitała uczestników 7. rundy RPP prawdziwie rajdową pogodą. Od początku było wiadomo, że nie będzie to łatwy rajd. Wąskie, kręte, a zarazem bardzo szybkie odcinki z wieloma niewidocznymi zakrętami po szczytach sprawiały nie tylko nam największą trudność – wiele załóg miało problem z prawidłowym opisem trasy. W licznie obsadzonej klasie A6 zajęliśmy 8. miejsce oraz 25. w generalnej klasyfikacji rajdu. Meta została osiągnięta - to był główny cel po niezbyt udanym występie na rajdzie Świdnickim. film z rajdu ◦ onboard 1 ◦ onboard 2 ◦ onboard 3
4. Rajd Dolnośląski 8-10 października Złotą polską jesienią przywitało Kłodzko uczestników 10 oraz 10A Rundy Rajdowego Pucharu Polski. Już od początku było wiadomo, że nie będzie to łatwy rajd – w końcu 20.Rajd Dolnośląski był przede wszystkim eliminacją RSMP. Organizator Automobilklub Ziemi Kłodzkiej przygotował w pierwszym dniu 3 w drugim 4 odcinki specjalne każdy o innej charakterystyce. Sobotnią rundę RPP załoga Krzysztof Schenk/ Adam Grzelka ukończyła na 7 w klasie A6 oraz na 30 miejscu w klasyfikacji generalnej rajdu. W niedzielę zajmując dobre 6 miejsce w klasie zakończyła zmagania na 5 odcinku specjalnym Dębowina niegroźnym dla załogi wypadkiem. Niestety samochód ucierpiał dość poważnie - dalsza jazda w rajdzie była niemożliwa. Dziękujemy sponsorom, mechanikom oraz wszystkim, którzy przyczynili się do możliwości wystartowania w tym rajdzie, a kibicom, którzy tak licznie przybyli na odcinki specjalne za wspaniały doping. onboard 1 ◦ onboard 2 ◦ onboard 3 ◦ onboard 4 ◦ onboard 5 ◦ onboard 6 ◦ wypadek
Rajd Barbórka - Ogólnopolskie Kryterium Asów choć nie stanowi eliminacji Mistrzostw Polski, należy do najbardziej prestiżowych imprez w naszym kraju. Rok rocznie dziesiątki tysięcy kibiców, nie tylko mieszkańców stolicy, gromadzą się przy trasie odcinków specjalnych, warto więc w tym rajdzie wystartować szczególnie biorąc pod uwagę, że jest ona organizowana przez klub zrzeszający załogę Tint Rally. Pomimo problemów technicznych z autem meta została osiągnięta. relacja z rajdu RPP ◦ relacja z Barbórki Maxxsport
Klasyfikacja roczna RPP w klasie A6 na koniec sezonu
Górskie Samochodowe Mistrzostwa Polski
W upalny weekend lipca odbyła się 7. oraz 8. runda Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski w Limanowej. Żar lejący się z nieba był doskonałym sprawdzianem dla samochodów, opon oraz samych zawodników. Niestety nie udało się nawiązać walki z dużo mocniejszymi autami w klasie, ostatecznie Krzysztof Schenk zajął 6 miejsce w klasie A-1600. Oto co powiedział po zawodach: „Atmosfera w górach była wspaniała, wzorcowo zabezpieczona przez organizatora trasa bardzo mi się podobała, naprawdę wiele się nauczyłem.” film z wyścigu ◦ onboard z podjazdu wyścigowego
2. Runda Banovce 30 lipca-1 sierpnia Banovce to jedyna polska eliminacja GSMP rozgrywana poza granicami naszego kraju - 120 nazwisk na liście startowej robiło naprawdę duże wrażenie. Wśród zawodników z Czech, Słowacji, Węgier i Austrii było wielu, którzy już niejednokrotnie się tutaj ścigali. Trasa okazała się bardzo trudna. Największym problemem dla mnie było chyba jak dla każdego debiutanta na trasie Uhrovec-Jankov Vrsok jej zapamiętanie. W sobotę udało mi się ukończyć zawody na 4., a w niedzielę na 5. miejscu w klasie. Oczywiście dziękuję wszystkim kibicom za gorący doping na słowackich zawodach. film z wyścigu ◦ onboard z podjazdu wyścigowego
Ostatnie dwie rundy GSMP przebiegały w trochę nerwowej atmosferze raz za sprawą groźnie wyglądającego wypadku słowaka podczas porannego treningu sobotniej rundy, dwa to właśnie tu w Załużu miało zapaść kilka tytułów mistrzowskich w poszczególnych klasach. Mieszana pogoda jaka panowała w ten weekend była doskonałym sprawdzianem dla opon oraz przyczepności Peugeota , który przeszedł kilka modyfikacji przed zbliżającym się Rajdem Dolnośląskim. Trening wypadł pomyślnie zarówno w sobotę jak i w niedzielę udało się uzyskiwać czasy jedynie kilka sekund gorsze od „wytrawnych górali”, którzy jak wiadomo swoje samochody mają przygotowane w zupełnie innej specyfikacji. film z wyścigu ◦ onboard z podjazdu wyścigowego
|
Patronat medialny Sponsorzy Hurtownia Wędlin Przemko - Tarnów Frasses Bar Tarnów - Brzesko Samochód serwisowany przez |